katarina skripecka
- pred 2 rokmi (Recenzia doposiaľ nebola overená poskytovateľom služieb)
nezvyknem pisat recenzie, ale tentokrat sa musim podelit o skusenost, nakolko citam, ze nie som jedina, ktorej sa nepaci pristup slecny/pani recepcnej. pracuju tam dve a ked natrafite na tu ofucanu, tak budete radi, ze nieco vybavite. kazda vasa otazka ju bude obtazovat, slova prosim a dakujem necakajte. nerozumiem preco je clovek s takymto spravanim prvym a poslednym kontaktom v takomto zariadeni.
Marcela Madarászová
- pred 3 rokmi (Recenzia doposiaľ nebola overená poskytovateľom služieb)
Po dvoch pozitivnych skusenostiach s MUDr. Mosnak v predoslych rokoch, sme mali tentokrat opacnu skusenost s inou lekarkou. Telefonicky som si odkomunikovala na recepcii o co mame/nemame zaujem (jednoduche preventívky), aky mame problem (Asperger), co teda ocakavame, ako aj dotaz na ceny (ako samoplatci). Pred zacatim preventivky som dostala ja podmienku, ze bez absolvovania RTG ma nebude mozne skontrolovat, ze sa pod to Mudr. nepodpise. Pri vykomunikovavani tejto situacie (ked som vysvetlovala, ze sme tu ako samoplatci a ja idem na preventivku len, aby som povzbudila svoje dieta s diagnozou, pretoze inak uz jednu preventivku v tomto roku mam) nastali este aj pochybnosti o cene. Vsetko bolo zrazu drahsie, nez predtym odkomunikovane v telefone, tak som zvazila, ze dam kvoli uspore penazi skontrolovat iba deti. Posledny klinec bol, ked som sa vlastne dozvedela, ze ked sa nedam vysetrit ja, ako dospela osoba, vlastne by nemali byt osetrene ani deti, lebo oni nie su detska stomatologia. Odisli sme teda vsetci traja bez vysetrenia pretoze som mala velmi zly pocit z takehoto natlakoveho jednania. Je to skoda ze to prebehlo takymto sposobom. Tieto problemy by mala riesit kompetentna osoba, nejaky manazer, schopna diplomatickej komunikacie s klientom so zameranim sa na vyriesenie situacie. Pani doktorka bola neprijemna, iba to zhorsovala kazdou vetou. Recepcne radsej cusali. Takisto by sa mala zlepsit komunikacia vramci personalu. Klient netusi, ktore informacie sa pri objednavani a komunikacii s recepciou (ne)dostanu osetrujucemu zubarovi. Zabili sme tam 3/4 hodinu vypisovanim formularov a cakanim, a nakoniec toto. A, co je najdolezitejsie - moje dieta ma odvtedy strach so zubarov. Perlicka na zaver - ked som si pytala spät od recepcnej vsetky tie formulare s osobnymi udajmi a podpismi a prehlaseniami a uz neviem cim dalsim, kedze ich nepotrebuju, lebo ziadne vysetrenie sa nekona, tak normalne sa najprv tvarila, ze mi ich nevrati. :) A musela som ju opakovane poziadat.