Popis zariadenia
Predchádzajúci názov: FNsP Bratislava - Fakultná nemocnica s poliklinikou Bratislava
Návštevné hodiny - lôžkové oddelenie:
pondelok - piatok 15:00 - 17:00
sobota, nedeľa, sviatky 14:00 - 17:00
Predchádzajúci názov: FNsP Bratislava - Fakultná nemocnica s poliklinikou Bratislava
Návštevné hodiny - lôžkové oddelenie:
pondelok - piatok 15:00 - 17:00
sobota, nedeľa, sviatky 14:00 - 17:00
Túto nemocnicu určite NEODPORÚČAM ! Lekári sú veľmi neprofesionálni, majú otrasný nadradený prístup, niečo neskutočné. Lekári sú neodborní, povýšeneckí, neochotní pacienta poriadne vyšetriť a pomôcť mu. Tvária sa ako keby tam boli lekári zadarmo, pacienta berú ako handru, ako keby ho mali vyšetrovať asi zadarmo a nie za tie ich platy. Vyšetrenia sú neodborné, odfláknuté, skôr poškodzujú zdravie pacienta a lekár je ešte nadmieru arogantný. Nemajú dostatok miesta pre pacientov, nemajú dostatočné vybavenie, nemajú na kvalitných lekárov. Čudujem sa, že ich tam niekto aj za takto odfláknutú prácu ešte aj platí, niečo HROZNÉ. Odporúčam sa tejto nemocnici veľmi veľkým oblúkom sa vyhnúť ak nechcete prísť o svoje zdravie - jeden veľký arogantný, neprofesionýlny, nadradený odporný...
Prosím čítajte recenzie a voľte inú možnosť ako "očných špecialistov" tejto nemocnice. Zásahy do očí bez celkovej anestézie (3x), pacient ide zomrieť od bolesti, prístup katastrofa a po rokoch trápenia sa, Vám skutočný odborník povie: ...to čo s Vami porobili, veď takýto postup operácie sa vykonával pred 30timi rokmi. Skrátka niekto Vás znetvorí, trpíte neustálymi bolesťami, lekár v Ružinove Vám povie že je to normálne a žiadne kvapky Vám nedá. Hanba, ak nemám odbornosť som aspoň ľudský k človeku. Neviem, či sa tam nájde aj nejaký skutočný odborník ale v našom prípade to žiaľ takto nebolo.
Dňa 10.11.21 pred 12h som bola v BA-Ružinovskej nemocnici na tretiu očkovaciu dávku s dvomi objednanými starkými (91 a 87r.) na vozíčkoch. Vonku stál rad čakajúcich bez rozostupov, cez ktorý sme sa museli prebiť, a aj keď sme mali preventívne vyplnené tlačivá, v na počet ľudí malej nevetranej čakárni sme strávili okolo 15-20min s 25 ďalšími ľuďmi(pred aj po očkovaní), zdravotníkov za plexisklom (6?)nerátam. Hlava na hlave, bez možnosti rozostupov. V maličkej ordinácii boli tri sestry a ja s vozičkárom. Mňa zaočkovali treťou dávkou bez objednania (som 66r. ZŤP). Druhý deň večer mi začala nádcha, kašeľ, pocit horúčky. Takže teraz nevieme, či mám reakciu na očkovanie (na 2 predošlé dávky som nemala), alebo som tam niečo chytila, napr. covid? Môžem sa starať o starkých? Aký test vie rozlíšiť reakciu po očkovaní od covidu?? V Ružinove, ani nikde inde nikto kompetentný telefón nedvíha. Po štyroch hodinách márneho telefonovania som nezohnala nikoho kompetentného, ani len číslo na lampáreň.
Nechcem sa sťažovať, len sa podeliť o svoju skúsenosť, ktorá môže niekomu pomôcť. Na základe odporúčania môjho stomatológa som bola odoslaná na stomatochirurgické vyšetrenie. Pre istotu som si vopred zavolala a objednala sa, čo ale nakoniec nebolo potrebné. Vraj len stačí prísť s RTG od zubára a výmenným lístkom v pracovných dňoch v čase 8-11h, zaklopať na hociktorú zo 4 ambulancií a zveriť sa do rúk odborníkom. Hovorím si, že znie to až podozrivo jednoducho... Prišla som teda na Polikliniku Ružinov do suterénu, kde sídlia stomatochirurgické ambulancie. Bolo 8hod ráno, čakajúcich ľudí plno, tak som si automaticky prečítala na dverách ambulancie oznam, aké náležitosti si mám pripraviť. Okrem OP, preukazu poistenca, výmenného lístka a RTG tam bolo uvedené aj vypísané Čestné vyhlásenie (kvôli opatreniam COVID-19). Tlačivo vraj nájdem na recepcii. Tak som sa teda otočila na päte zháňať Čestné vyhlásenie. Na recepcii nikto nebol. Na vedľajšom stole bol len nalepený oznam "Čestné vyhlásenie vám poskytnú v ambulancii". Už v tomto momente som začala tušiť, že dnešok nebude jednoduchý. A to bol len jeden byrokratický úkon.Tak som sa pekne vrátila naspäť dlhou kľukatou chodbou do katakomb a čakala, kým sa otvoria dvere ambulancie a vypýtam si potrebné tlačivo. Tu podotýkam, že jednoduchšie by bolo, keby prázdne tlačivá boli k dispozícii v čakárni a nemusela by som striehnuť na každé dvere a doprosovať sa k tlačivu a zjavne, podľa ich reakcie, "otravovať" sestričky. Nebolo mi to vôbec príjemné. Určite by to uľahčilo plynulosť vybavovania, keby tam tie tlačivá pre ľudí boli. Na rad som sa potom dostala po vyše 2 a pol hodiny čakania. A to som bola odoslaná ešte na ďalšie CT vyšetrenie, do ďalších katakomb na ďalšom poschodí. Samotné vyšetrenie v stomatochirurgickej ambulancii prebehlo v poriadku, v zostave ošetrujúci zubný lekár plus mladí medici, ktorí sa na pacientoch zaúčajú. Po 4 hodinách som bola teda vybavená. Škoda, že v stomatochirurgických ambulanciách neexistuje poradovník. Bolo by to oveľa jednoduchše ako tápať, do ktorých dverí má človek ísť, keď je tam prvýkrát. V každom prípade som vďačná, za zdravotnú starostlivosť. Len tá byrokracia je naozaj niekedy na hlavu postavená. Treba sa obrniť riadnou dávkou trpezlivosti.