Som znechutený! Prvý dojem Jedná sa o Antolskú očnú nemocnicu. Po príchode ma privítala sestrička, ktorej výraz tváre jasne naznačoval, aby ju nikto neotravoval. Keď som sa slušne opýtal, či som na správnom mieste, odpovedala mi arogantne a zvýšeným hlasom: „Tu čakajte!“ Ostal som teda čakať, ale stále som nevedel, či som správne. Po dlhom čakaní ma zavolala mladá doktorka, ktorá na mňa pôsobila dojmom, že nedávno skončila školu. Počas vyšetrenia som musel počúvať, ako sa sťažuje, že jej počítač nechce správne načítať údaje. Kvôli tomu sa museli niektoré očné testy zopakovať. Jej prístup nebol vyslovene zlý, ale ani dobrý – mal som pocit, že som pre ňu len ďalšia štatistika. Žiadny úsmev, povzbudenie typu „Nebojte sa, zvládneme to,“ proste nič. Po vyšetrení mi oznámila, že mám „tvrdú šošovku“, čo sa neskôr ukázalo ako nepravda. Aby bolo vyšetrenie dokončené, musel som behať z jednej miestnosti do druhej. Prostredie nemocnice bolo nepríjemné – všade zápach, a o stave WC radšej ani nebudem hovoriť, to si asi každý vie predstaviť. Výber šošoviek Keď nastal čas výberu šošoviek, zrazu sa objavila primárka, ktorá mi oznámila, akú šošovku mi vymerali. Ani sa nepredstavila, kto je, a celý prístup pôsobil dojmom, že nás pacientov berú ako nejaký dobytok. Po celom dni som mal oči podráždené a boľavé, najmä preto, že mi sestra kvapky do očí doslova liala, namiesto toho, aby ich aplikovala jemne. Navyše som nedostal žiadne podrobné informácie o samotnej operácii, postupe ani cenách. Miesto toho mi dali do ruky zle vytlačený papier s informáciami o šošovkách. Na vrchol všetkého odo mňa žiadali, aby som šošovky zaplatil hneď v ordinácii, hoci sa platí až po operácii! Samozrejme, som nesúhlasil. Dali mi nový termín na o mesiac s tým, že si mám vybrať šošovky, o ktorých som nedostal dostatok informácií. Počas mojej návštevy tam ešte prišla nejaká profesorka, s ktorou doktori debatovali popri tom, ako sa rozprávali so mnou. Pôsobilo to maximálne neprofesionálne. Nedostatok kontaktu V papieroch, ktoré mi dali, nebol žiadny telefonický kontakt ani e-mail. Na druhý deň som sa snažil dovolať pol dňa, ale bez úspechu. Záver Takýto prístup je absolútne nechutný a znevažujúci. A potom títo lekári chcú zvýšenie platu a podávajú výpovede – na hanbu! Našťastie som neskôr našiel výbornú súkromnú očnú kliniku, kde bolo všetko na úplne inej úrovni. Miestnosti aj WC boli čisté a voňavé, personál usmievavý a ústretový, lekári profesionálni. Všetko mi bolo detailne vysvetlené. A ceny? Rovnaké ako v štátnej nemocnici. Ja osobne som sa rozhodol pre kliniku v Bratislave u doktora Dr. Bohna. Ak máte možnosť, odporúčam zvážiť súkromné zariadenie. Rozdiel v prístupe je priepastný!
Aj touto cestou by som chcela vyjadrit podakovanie. Neskutocny pan primar urologie dr. Boris Kollarik jeho odbornost, ochota a zaroven ludsky pristup rovnako aj prijemny personal operacnych sal na Antolskej
pripravte si dávku trpezlivosti a tolerancie v ľudí okolo vás v lekárov ktorý vás budú liečiť ....v zdravotníctve ako aj v celom systéme chýbajú peniaze a je to cítiť.