Logo zariadenia Psychiatrická ambulancia-Medicínske centrum - MUDr. Renáta Papšová
  • (11)

Otváracie hodiny

  • Pondelok

  • Utorok


    14,00-17,00-objednaní pacienti,nutné vopred sa objednať
  • Streda


    14,00-17,00-objednaní pacienti,nutné vopred sa objednať
  • Štvrtok


    17,00-20,00-objednaní pacienti,nutné vopred sa objednať
  • Pred vyšetrením je potrebné sa telefonicky objednať.
  • O zariadení

Popis zariadenia


Pred psychiatrickým vyšetrením je nutné telefonicky sa objednať na telefónne číslo 02 / 5262 4737
                  
Na psychiatrické vyšetrenie nie je nutné žiadne doporučunie obv. lekára resp. iného špecialistu.

Psychiatrické vyšetrenie je možné si dohodnúť vopred aj mimo ordinačných hodín - za poplatok.


Ďalšie informácie


Možnosť individuálne termínu - za poplatok.
Možnosť vyšetrenia v domácom prostredí - za poplatok. 
Zaradenie

Psychiatrické ambulancie
, Typ: Ambulancia
Nachádza sa v zariadení

Medicínske centrum Teslova -Medirad
Medicínske centrum Teslova -Medirad
Ďalších ambulancií: 10

Pokračovať na: Personál a vybavenie


Vytlačiť

Lekári

  • MUDr. Renáta Papšová

Sestry

  • Klaudia Lošonská

Typ


Neštátna

Poisťovňa


DÔVERA ZP [24]
VšZP [25]
Union ZP [27]

Ostatné


Parkovanie
Bezbariérový prístup
Platba kartou
Príjem nových pacientov

Jazyk


anglický

Pokračovať na: Hodnotenia


2.6

Hodnotilo 11 používateľov

5 Hviezdičiek

4 Hviezdičiky

3 Hviezdičiky

2 Hviezdičiky

1 Hviezdička 

  • (1)
- pred 6 mesiacmi (Recenzia doposiaľ nebola overená poskytovateľom služieb)

Dnes 19.06.24 sme boli objednaný na 10:00h u p.doktorky Papšovej. Po hodinovom čakaní, zvonením telefónu z čakárne, písaním e mailu či máme čakať žiadna odpoveď . Verili sme a šli tam s nádejou, že synovi pomôže. Škoda. Odchádzame domov, cesta 2 hodiny. Budeme hľadať lekára ,ktorý je naozaj lekár. Viete, do takejto ambulancie sa nechodí z dôvodu že mi je dlho doma. Prosím buďme ľudskejší a ohľaduplný. Veď "mestíme sa do kože"... a nezabudnime na jednu vec- čo dáš -sa ti vráti. Prajem pekný deň.

  • (1)
- pred 10 mesiacmi (Recenzia doposiaľ nebola overená poskytovateľom služieb)

Pani "Doktorka" Vás ochotne objedná na presný termín pre prvé vyšetrenie s podmienkou, že je nutné zaplatiť 150e. Po trpezlivom 2hod. čakaní som už nevydržal a dovolil som si zaklopkať. /nakoľko sa z ambulancie ozýval dlhotrvajúci a divoký smiech/. Otvorila mi nepríjemná osoba a vykríkla na mňa čo chcem. Po oznámení že som objednaný na určitý časoví terín ma okríkla čo chcem a aké mám problémy. Po tom ako som jej povedal, že nemienim to riešiť medzi dverami a za prítomnosti ľudí v čakárni /ktorí tam už čakali viac ako 3hod. a ich termín dávno vypršal/ mi bolo odporúčané aby som si zatiaľ odskočil na kávu čo som odmietol a pri odchode zo zariadenia ešte po mne kričala, citujem " VEĎ VI MA ANI NEPOTREBUJETE!!!" Myslím si, si že takéto správanie je totálne neprofesionálne.

  • (5)
- pred rokom (Recenzia doposiaľ nebola overená poskytovateľom služieb)

Za mňa môžem pani doktorku len odporučiť, som s nou nadmieru spokojna a čakanie mi nevadi, treba si len zvyknut a odosobniť sa, ved vyšetruje objednaných pacientov a medzi tym aj surne prípady. Patri jej za to obrovské Dakujem a nie nenávistné hodnotenia. ♥️

  • (5)
- pred rokom (Recenzia doposiaľ nebola overená poskytovateľom služieb)

Vážení pacienti pani doktorky Papšovej, nemôžem ani čítať tieto nenávistné komentáre čo tu píšete, lebo mi je do plaču z toho, aki su dnes ľudia hnusní. Za počítačom samozrejme každý múdry, ale povedat to do očí, tak to už nie. Ja sa u pani doktorky liečim už niekolko rokov a keby môžem, necham si za nu ruky odrezať, lebo mi tak veľmi pomohla, že za mňa je to človek a veľkým Č a môžete si tu písať kľudne litánie. Ako iste viete, pani doktorka za prvé pracuje bez sestričky, má XXXX pacientov, za druhé, pred vyšetrením je potrebné sa objednať, takže to, že Vy pridete z dlhej chvíle a ešte nadávate, že dlho čakáte. Za tretie, pani doktorka je taky isty človek ako Vy (ale s ovela lepším srdcom), tiež má svoje problemy, svoj osobny život a nevidim dôvod, prečo by mala ambulovať v čase svojho osobného voľna a ešte k tomu zadarmo. Takže čo máte robiť ked sa s ňou neviete spojit? Dám Vam dobru radu, zmeňte lekára a je po probléme. Je mi až zle keď čítam čo tu píšete, fuj, že Vam nie je hanba. Takže majte krasny deň a každému sa dostane presne to, čo dáva. Pani doktorke len želám veľa spokojných pacientov a Vy čo spokojní nie ste, viete čo máte robiť ;)

  • (1)
- pred rokom (Recenzia doposiaľ nebola overená poskytovateľom služieb)

Som pacient dlhe roky, ale doktorka nejavi zaujem na vidiet, pocut, ani sa o mojom zdravotnom stave bavit. Ja sa snazim cez ich stranku kontaktovat doktorku - neodpovedaju na emaily. Snazim sa volat, nedvihaju. Ani lieky mi nemaju ako predpisat, neviem co mam robit. a to nemam zavaznu psychicku poruchu alebo problem, len lahke prolem z tohto pohladu. Neviem si predstavit ak by som nieco naozaj potreboval. Toto nie je doktor, to je len figurka co sa hra na nieco. Pacient ako clovek ju nezaujima :(

  • (1)
- pred rokom (Recenzia doposiaľ nebola overená poskytovateľom služieb)

Bol som nastaviť liečbu u pani Papšovej po nervovom zrútení v práci. V čakárni som čakal viac ako 4 hodiny. Počas sedenia som navrhol stráviť svoju PN v zahraničí u mojej sestry, a ona mi tento návrh s nadšením odobrila. Nahlásil som podľa zákona zmenu adresy na sociálnej poisťovni, a oni mi odpísali so žiadosťou o odporučenie od pani Papšovej. V ten istý deň som požiadal cez mail pani Papšovú poslať mi email s odporučením, ale bol som ignorovaný. Keď sa opätovne sociálna poisťovňa viac ako týždeň neskôr pýtala kde je daný dokument, ozval som sa znova, tentokrát na jej email aj na jej osobný telefón, kde som bol tiež ignorovaný až kým na mňa s aroganciou nevyletela že "je lekár, a nie pisálek". Medzi týmito správami mi ale stihla odpísať (veľmi stroho a nezrozumiteľne) cez mail ohľadom zmeny termínu. Na moje emaily ohľadom požadovaného potvrdenia nereagovala vôbec, až do jej arogantného výbuchu. Osobne má prístup veľmi ľudský, ale komunikácia s ňou inými spôsobmi je absolútne nemožná. Jej elektronické odpovede sú neskutočne strohé a následkom aj nezrozumiteľné, a to len v prípade ak sa Vám vôbec uráči odpovedať. Môj stav sa zhoršil práve kvôli jej neochote a neschopnosti komunikovať. Neodporúčam."

- pred 2 rokmi (Recenzia doposiaľ nebola overená poskytovateľom služieb)

indifference to patients. in the eyes of only dollars. absolutely no doctor

  • (5)
- pred 2 rokmi (Recenzia doposiaľ nebola overená poskytovateľom služieb)

Chcem poďakovať MUDr. Renáte Papšovej, odborníčke v odbore psychiatria za jej ľudský prístup ku každému pacientovi bez rozdielu. Mala som možnosť osobne vidieť , ako pacientka " Mirka" trpezlivo čakala v čakárni kývajúc sa na stoličke z dôvodu jej psychických problémov a po vyšetrení keď vyšla z dverí pani doktorky, odišla Mirka s optimizmom v tvári , bez mykania sa s nádejou a úsmevom na tvári...podotýkam, že ešte si ani nevybrala naordinovaný liek v lekárni , ktorá je na prízemí ( Lekáreň Magma )..Pre mňa to bol nezabudnuteľný zážitok a dôkaz toho, že ľudský prístup a komunikácia, vcítenie sa do duše pacienta, vypočuť si ho je najlepšia cesta k pochopeniu človeka a stanovenia správnej diagnózy. Veľká úcta pani doktorke MUDr. Renáte Papšovej.

  • (5)
- pred 4 rokmi (Recenzia doposiaľ nebola overená poskytovateľom služieb)

Pani doktorka je podľa mň a prave komunikatívna a má ľudský pristup ,presne taký aky potrebuje pacient v tejto ordinacii

  • (1)
- pred 4 rokmi (Recenzia doposiaľ nebola overená poskytovateľom služieb)

neodporúčam je neprofesionalna nekomunikuje ide jej len o 100 euro pri prvej navšteve Pani doktorka ste o ničom

  • (1)
- pred 6 rokmi (Recenzia doposiaľ nebola overená poskytovateľom služieb)

Neprofesionalny pristup. 100 eur za objednanie na cas! Pri beznom objednani na cas clovek caka v lepsom pripade iba 3 hodiny v cakarni a dalsi termin minimalne o mesiac! Diletantizmus. Nulova komunikacia. Nezmyselne tahanie penazi od ludi za standardne ukony nakolko je to poistovnou hradeny lekar.

Pridať recenziu:

Pred pridaním recenzie Vám odporúčame sa prihlásiť / registrovať, aby ste boli notifikovaný, ak Vám lekár/zariadenie odpovie