Až 41 percent z nich bolo zo Slovenska, nasledovali tradičné destinácie ako Nemecko, Izrael, Spojené arabské emiráty, Kuvajt, Jordánsko a Libanon, Česká republika, ďalej Rusko, Rakúsko a Poľsko. Okolo 21 percent domácej klientely tvorili návštevníci s pobytom čiastočne, alebo plne hradeným prostredníctvom zdravotných poisťovní. Pre TASR to uviedla marketingová manažérka kúpeľov Tatiana Šuláková.
Každoročne sa SLKP usilujú prezentovať na medzinárodných veľtrhoch a výstavách, v roku 2012 vyslali svojich zástupcov na 50 podujatí, zameraných na cestovný ruch. Medzi nimi boli výstavy v Berlíne, Stuttgarte, Mníchove, Hamburgu, Lipsku, Viedni, tiež v Dubaji a v Moskve či Londýne. Popritom SLKP zorganizovali tridsať návštev zahraničných novinárov a touroperátorov, ktorí si mohli prezrieť kúpele a ich služby.
V nasledujúcom roku chcú SLPK pokračovať v spolupráci so Slovenským paralympijským výborom, v organizovaní Týždňa reumatizmu a osteoporózy a Balneologických dní.
Autor článku: TASR