Bratislava, 10. november 2017 – Keď ste si doteraz kúpili pobyt alebo inú službu cez najväčší zľavový portál u nás, následne ste museli kontaktovať prevádzkovateľa a danú službu a vhodný termín si rezervovať. To sa však začína meniť. ZľavaDňa prichádza s novinkou priamych online rezervácií.
„Naším cieľom je ešte viac zjednodušiť nákup našim zákazníkom. Už nemusia kontaktovať poskytovateľov a preverovať kapacity či termíny, ktoré im vyhovujú. Dnes si vedia napríklad pobyt rezervovať priamo cez ZľavaDňa. Bez telefonátov či kupónov,“ vysvetľuje Zdenko Hoschek, zakladateľ portálu ZľavaDňa s tým, že túto novinku spustili začiatkom septembra.
Zaujímavosťou je, že na ZľavaDňa sa dajú rezervovať aj služby, ako napríklad kozmetické zákroky, rôzne salóny a podobne. „Aj keď sme iba na začiatku, v tomto smere sme priekopníkmi. Aktuálne takto ponúkame viac ako 50 ponúk a pribúdajú ďalšie. Od spustenia sme zaznamenali už viac ako 3 000 rezervácií. Cieľom je, aby ich pribudlo čo najviac a ľudia si mohli priamo rezervovať všetky dostupné služby. Teda, že budú hneď vedieť, ktoré termíny sú voľné,“ dodáva Hoschek.
Prirodzene, najviac ľudí využíva online rezervácie najmä pri kúpe zahraničných pobytov. „Konkrétne pri pobytoch v Poľsku, ktoré začínajú byť čoraz vyhľadávanejšie, si až 80 percent zákazníkov rezervuje termín online cez nás,“ vysvetľuje Hoschek. Takisto v kvalitnejších, štvorhviezdičkových, hoteloch je to takmer 70 percent zákazníkov, pri nižšom štandarde 40 percent. „Tento rozdiel je spôsobený tým, že náročnejšia klientela siaha po zariadeniach s vyšším štandardom a vyšší štandard teda očakáva aj od nákupného procesu. Táto skupina zákazníkov novinku privítala,“ uzatvára Hoschek.
Zdroj: ZlavaDna