Skvalitniť poskytované služby, zlepšiť medziľudské vzťahy, komunikáciu medzi personálom a pacientom, ako aj vnímanie pacientových potrieb je cieľom dvojdňových školení pre vedenie nemocnice, primárov, vrchné sestry oddelení a vedúcich úsekov v Nemocnici Košice-Šaca, a. s., 1. súkromná nemocnica.
"V zdravotníctve sa všetci zamestnanci - od upratovačky, pokladníčky až po lekára - stretávajú denne s pacientmi, ktorí sú navyše v emocionálne ťažšej situácii, takže dobré zvládnutie komunikácie je nutnosť. V nemocnici máme oddelenia, kde primár má na starosti 30, niekde až 60 ľudí. Veľkosťou je to už závažná firma. Preto je dôležité manažérske vzdelávanie. Uvedomujem si, že je to beh na dlhé trate, ale pre ľudí plných nových poznaní," uviedol riaditeľ nemocnice Juraj Vančík.
Prvé školenie sa začalo v piatok 17. augusta a vyvrcholí dnes. V septembri a októbri bude nemocnica pokračovať v tréningoch, a to na témy: time manažment, sebariadenie, rozvoj tímovej spolupráce, stres a psychohygiena.
Autor článku: TASR