Publicis Healthcare Communications Group (PHCG), súčasť Publicis Groupe, dnes oznámila, že získala firmu Reed Weir Communications zo sídlom v Sydney, ktorá je jednou z najkompetetívnejších nezávislých komunikačných agentúr v oblasti zdravotníctva. Reed Weir Communications si ponechá svoju značku a viesť ju bude aj naďalej jedna z jej zakladajúcich členov Sarah Reedová. Táto akvizícia má za cieľ posilniť vplyv PHCG v zdravotníckej komunikácii a rozšíriť sféru vplyvu v Austrálii a ázijsko-pacifickom regióne.
Reed Weir Communications založili v roku 1997. Spoločnosť vyvíja stratégie v marketingovej komunikácii, krízovom manažmente a vzťahoch s médiami. Medzi klientov agentúry patria niektoré z najvýznamnejších značiek v oblasti zdravotníctva pre ľudí a zvieratá vrátane Bayer, GSK, CSL, Eli Lilly, McKesson a Hill's Pet Nutrition. Experti firmy Reed Weir Communications poskytujú profesionálne služby a poradenstvo v rôznych terapeutických oblastiach, pričom k piatim hlavným patria:
-
farmácia/zdravotníctvo (komunikácia spojená s farmaceutikami, biotechnickým priemyslom, zdravotníckym výskumom a zdravotníckymi zariadeniami)
-
zdravie pre konzumentov (komunikácia v oblasti vzdelania a uvedomelosti pacientov, lobbying a sponzoring v oblastiach spojených so zdravotníctvom, podpora produktov s rýchlym obehom (FMCG), ktoré majú priamy vplyv na zdravie)
-
poľnohospodársky priemysel/zdravie zvierat (komunikácia v oblasti zdravia zvierat, výživa, výskum poľnohospodárskych plodín a genetické inžinierstvo rastlín)
-
výživa a veda/funkčná potrava (komunikácia ohľadne vplyvov potravy, výživová politika, propagovanie vedy v oblasti potravy a funkčné potravinárske prísady a nutraceutiká)
-
krízový manažment (špeciálne poradenstvo v oblasti rôznych záležitostí týkajúcich sa zdravia, farmácie, vedy, poľnohospodárstva, zdravia zvierat a zasahujúce do výživy s možným negatívnym dopadom na legislatívu, opatrenia vládny a základný prístup)
Nick Colucci, prezident a výkonný riaditeľ PHCG, povedal: "Reed Weir je vzrušujúcim doplnkom pre naše doterajšie reklamné a zdravotnícke vzdelávacie služby v Austrálii. Nevytvorili sme takto len najsilnejšiu ponuku v oblasti zdravotníctva v tejto krajine, ale Reed Weir nám tiež poskytne príležitosť vylepšiť naše služby na ázijsko-pacifickom trhu, strategické zameranie. Toto je skvelá správa pre našich klientov a tiež pre naše tímy v regióne."
Sarah Reedová, generálna manažérka Reed Weir Communications, dodala: "Spojenie sa s PHCG je rozhodným krokom na to, aby sme sa stali skutočne globálnym hráčom. Odteraz budeme ponúkať našim klientom lepšie hodnoty prostredníctvom využitia celej rezervy talentu, zdrojov a služieb Publicis Group v ázijsko-pacifickom regióne a Austrálii. Sme nadšení z perspektívy využívania týchto výhod a posilnenia našej schopnosti poskytovať špičkovú komunikáciu v zdravotníctve."
O Publicis Healthcare Communication Group
Publicis Healthcare Communication Group (PHCG), člen Publicis Groupe SA, je jednou z najväčších skupín v oblasti zdravotníckej komunikácie na svete. Pracuje pre ňu viac ako 2700 zamestnancov v 10 krajinách. Jej globálne zdravotnícke služby zahŕňajú reklamu, zdravotnícku výchovu, predaj, marketing a tiež prácu v prípade rôznych udalosti z oblasti digitálneho priemyslu, zdravotníctva a vedy. PHCG svojim klientom ponúka strategické partnerstvo, silné zameranie na zaistenie hodnôt prostredníctvom marketingu a výnimočný výkon pri zadaniach. Medzi hlavné agentúry PHCG patria: BOZ Group, Brand Pharm, imed Studios, GlowWorm, LifeBrands, Medicus Group, Pharmagistics, Publicis Medical Education Group, Publicis Selling Solutions Group, Saatchi & Saatchi Healthcare, Science Oriented Solutions, Williams Labadie.
Webová stránka: www.publicishealthcare.com
O spoločnosti Reed Weir
Reed Weir Communications založili v austrálskom Sydney v roku 1997 ako reakciu na zvýšený dopyt po kvalitnej a spoľahlivej komunikácii v zdravotníctve. Agentúra zamestnáva sedem pracovníkov z oblasti zdravotníckej komunikácie a pravidelne zamestnáva aj registrovaných odborníkov na výživu a zmluvných partnerov pre špecifické oblasti, akými sú napríklad komunikácia v oblasti farmaceutík a poľnohospodárstva. K jej hlbokej poradenskej skúsenosti patria korporačné komunikačné programy, manažment rôznych záležitostí, stratégie na budovanie profilu, vzťahy s médiami (vrátane národných mediálnych kampaní, uvedenia nových produktov, písania stĺpčekov a reklamných správ, dizajnu a umiestňovania), programy na vedenie mienky, zaobstarávanie účastníkov klinických testov, pokročilé workshopy/zvýšenie miery reakcie, podpora tretích strán a celebrít, komunikačný audit a kampane priameho marketingu.
Reed Weir Communications je oceneným členom inštitútu Public Relations Istitute of Australia (2008 a 2006). Je tiež členom nasledujúcich organizácií Public Affairs Institute of Australia, Registered Consultancies Group, Australian Marketing Institute, Food Media Club a Australian Medical Writers Association.
Webová stránka: www.reedweir.com
O Publicis Groupe
Publicis Groupe (Euronet Paris: FR0000130577) je štvrtou najväčšou komunikačnou skupinou na svete. Navyše je ešte druhou najväčšou skupinou v oblasti mediálneho poradenstva a nákupu a je globálnym lídrom v digitálnej a zdravotníckej komunikácii. Groupe prevádzkuje svoje aktivity v 104 krajinách na piatich kontinentoch a zamestnáva približne 44.000 profesionálov. Groupe poskytuje miestnym a medzinárodným klientom kompletný balíček komunikačných služieb: reklamu, tri autonómne globálne reklamné siete Leo Burnett, Publicis, Saatchi & Saatchi a dve mnohouzlové siete Fallon a Bartle Bogle Hegarty (49 podiel vlastníctva), mediálne poradenstvo a nákup, globálne siete Starcom MediaVest Group a ZenithOptimedia, interaktívny a digitálny marketing vedený firmou Digitas, špecializované agentúry a marketingové služby ponúkajúce zdravotnícku komunikáciu, korporačná a finančnú komunikáciu, komunikáciu udržateľnosti, marketing zameraný na nakupujúcich, vzťahy s verejnosťou, CRM a priamy marketing, marketing spoločenských udalostí a športov a multikuturálnu komunikáciu.
Webová stránka: www.publicisgroupe.com
Autor článku: TASR