Kampaň Európskej komisie Help, Za život bez tabaku, ktorá sa usiluje presvedčiť mladých ľudí, aby nezačali fajčiť alebo aby prestali fajčiť, získala ďalšie ocenenie. Na slávnostnom udeľovaní cien EACA Care Awards ju ocenili za jej kreativitu a inovatívnosť. V kategórii vládne inštitúcie a príbuzné organizácie sa stala celkovým víťazom. EACA Care Award je jedno z prestížnych ocenení, ktoré kampani Help udelili odborníci z reklamnej oblasti v priebehu jej existencie. Kampaň získala aj Empreintes Grand Prix v rokoch 2008 a 2009, Paris e-marketing 2009, Top Com Consumer marketing Grand Prix v 2008, Cannes Lion 2008 a ďalšie. Zatiaľ získala 11 medzinárodných aj národných ocenení.
Na Slovensku jej udelili cenu Zlomená cigareta. Ide o ocenenie, ktoré pri príležitosti Svetového dňa bez tabaku každoročne udeľuje porota zložená zo zástupcov "antitabakových" organizácií, ako sú Národná koalícia na kontrolu tabaku, Slovenská lekárska spoločnosť, Úrad verejného zdravotníctva či kancelária Svetovej zdravotníckej organizácie (WHO) na Slovensku. Porota nominuje piatich kandidátov v troch kategóriách: médiá, osobnosť verejného, spoločenského a kultúrneho života a verejnoprospešný projekt. Kampaň Help zvíťazila tento rok v kategórii verejnoprospešný projekt. TASR o tom dnes informovala Katarína Belková z FORTE Communications.
Autor článku: TASR